pepsithewestie

Alla inlägg under januari 2014

Av Pepsi Jonsson - 25 januari 2014 21:42

Just nu kollar jag på "animalplanet" med min bror Trassel.

Av Pepsi Jonsson - 25 januari 2014 16:01

Hej jag tänke göra en lista om mina favorit filmer! jag gör i numer åning så den blir 1-5.

   

     1.beverly hills chihuahua

     2.lady och lufcen

     3.lady och lufcen 2/Ludde

     4.101 dalmattiner

     5.102 dalmattiner


Det var dom och förresten kollade jag på ''102 dalmattiner'' förut! Pch förresten följ mig på instagram där jag lägger ut saker typ när det händer och det går fortare och jag heter ''pepsithewestie''.

 

Det var när jag kollade på ''102 dalmattiner'' Hejdå!

Ute

Av Pepsi Jonsson - 25 januari 2014 12:17

Har presic varit ute med stor matte. Så nu är jag jätte busig och glad jag springer runt av lycka.


 

Av Pepsi Jonsson - 25 januari 2014 09:44

Hej jag ska vissa er med bilder och text min morgon idag! Okej, först vaknade jag och sen gick jag ner till köket där min ena broder ville in!

 

Ja, min lillmatte tog in honom och den andra katten! Dom brukar vara ute hela natten så dom var jätte hungriga! Men då gav lillmatte dom mat!

 

Dom två är ju dom som bestämer i huset så jag som jag alltid gör försöker bli vän med dom. Men det går inte så bra, så då blev det plan 2. Försöka bossa själv! Ja jag är inte så stor så jag var tvungen att sitta i trappan.

 

''föresten förlåt för sudig bild'' Men mitt bossande hjälpte! För när min husse skulle je mig mat la han i en överaskning! Och det var leverpastej!!! Jag älskar det! 

 

Nu tillbaka till katterna. Vet ni var dom gör om dagen!? jo dom äter,slapper,tvättar sig och är ute hela natten. Aså om jag var dom skulle jag varit ute lite mer. För att för dom är det bara att vara jobbiga så får dom gå ut. Men om jag gör det blir dom bara arga på mig! Men det är ganska skönt att slappa ibland! Och äta ett tuggben sammtidigt och kolla på Lady och Lufsen, aså älskar den filmen! 

 

Men när han ligger där och slöar får jag gå ut i trädgården!

 

Så det var min morgon! ses



Av Pepsi Jonsson - 12 januari 2014 10:28

Nu har jag kommit hem från hund pansionatet.

Och mina mattar och min husse har också kommit hem.

 

Av Pepsi Jonsson - 5 januari 2014 11:34

 


Av Pepsi Jonsson - 1 januari 2014 04:11

Hej jag har inte kunnat skriva några inlägg för 

mina mattar och min husse är i Thailand. Och jag fick

inte följa med men jag har det bra endå och jag tror inte jag skulle vilja följa med.


VAR JAG ÄR

Jag är på ett hund pansionat. Med en annan hund, snart kommer en till. 

Och den 12 januari ska jag komma till min familj.


 

  GOTT NYTT ÅR!




Presentation


Följ mig på instagram jag heter ''pepsithewestie''

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

C:

Corgi Dog Bark
Corgi Dog Bark

Ovido - Quiz & Flashcards