pepsithewestie

Alla inlägg under februari 2014

Av Pepsi Jonsson - 14 februari 2014 16:36

Hej! Igår var jag på hund dejt med Obelix och om ni vill veta mer om Obelix så finns det på ett annat inlägg om hans och min första hunddejt.



Och förresten glad alla hjärtans dag!



 


Av Pepsi Jonsson - 5 februari 2014 20:20

Hej! Idag har jag varit på hund dagis. Sen när jag kom hem slappade jag men sen kom min lillmatte och då duchade hon mig! JAG HATAR ATT BLI DUCHAD, men jag gillar att bada.

 

Av Pepsi Jonsson - 4 februari 2014 19:04

Hej jag har fått två nya leksaker. Nu ska jag vissa er en video när jag prövar dom. /P.S VISSAR INTE DEN NÄR JAG PRÖVAR DEN LILLA GREJEN FÖR ATT FICK INTE BRA VIDEO PÅ DEN! 

 

Vad grejerna gör:

Den lilla ska men försöka få ner godis bitarna!

Den stora är att man ska försöka få dom grejerna att komma till målet för att få köttbullen!


   


 
 

Av Pepsi Jonsson - 4 februari 2014 18:13

Hej alla, nu på förmiddan hade jag jätte tråkit men sen på eftermiddan kom min lillmatte! Hon tog på mig koplet och vi började gå ut,.. Men nånting jag inte visste eller var berred på var att Obbe-man och jag skulle träffas! Vi gick en litten promenad med varandra men sen skulle han hem! Efter det åkte jag och alla i familjen förutom en till zoo giganten för att vi skulle ha visning på vårt hus! Där på zoo giganten köpte vi några leksaker till mig! Sen åkte vi till nått ställe och åt. Sen åkte vi hem! /P.S DET KANSKE KOMMER ETT INLÄGG NÄR JAG PRÖVAR MINA LEKSAKER!

      

bilder: Pepsi (jag)

                 

Bilder: Obelix (den andra)

Av Pepsi Jonsson - 1 februari 2014 15:25

Har varit på en dejt med en hund som heter Obelix. Följ den på intagram och dens blogg. 


PÅ INSTAGRAM HETER HAN: ''Obelixthedog'' ,P.S snyggt namn!

HANS BLOGG HETER: ''Obbeperspektiv.bloggplatsen.se''


Tillbaka till dejten! Först träffades vi och vi luktade lite på varandra försiktigt. Och jag gillar inte när nån luktar på mig i RUMPAN! Så då mårade jag. Men båda skälde lite! efter några minuter gick vi bara åt två olika hål, men sen följde jag efter Obelix och vi är bästisar nu, hoppas jag? Aja jag gillade honom iallafall. Och sen efter dejten gick jag hem och jag har bara tagit det lungt tills nu men, ja det var min förrmiddag så, hejdå!

 

Bild: Pepsithewestie (jag)

 
Bild: Obelixthedog (min dejt)

Presentation


Följ mig på instagram jag heter ''pepsithewestie''

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

C:

Corgi Dog Bark
Corgi Dog Bark

Ovido - Quiz & Flashcards